Adresa:
Str. Schelei, Nr.1, Loc. Moineşti, Jud. Bacău, Cod 605400
Tel/Fax 0234-362220
E-mail: bibliotecamoinesti@yahoo.com

vineri, 2 octombrie 2020

Eu sunt Malala, de Malala Yousafzai și Christina Lamb

    Când talibanii au ocupat Valea Swat din Pakistan, prea puțini le-au stat împotrivă. Doar o tânără, Malala Yousafzai, și-a învins frica și și-a cerut dreptul la o viață liberă, la educație. 


 ”Dacă închid ochii, pot să-mi văd dormitorul. Patul e nefăcut, pătura e aruncată grămadă, pentru că mă grăbesc să ajung la școală, am întârziat la un examen. Orarul meu stă deschis pe birou, la pagina cu data de 9 octombrie 2012.”

”Eu sunt Malala” este povestea fetei care a luptat pentru educație.  

A fost împușcată în cap de talibani, în timp ce se întorcea de la școală și era greu de crezut că va scăpa cu viață. Și totuși, a supraviețuit ...

https://101books.club/carte/descarca-malala-yousafzai-patricia-mccormick-eu-sunt-malala-pdf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu